خیانت

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

عکس های عاشقانه تنهایی زیر باران

شب شهر خوابیده از خستگی تا فردا شروع شه بازم زندگی

شبه اما بیدارمو بی قرار دچار عذابی مثه انتظار

چراغ اتاقم تا صبح روشنه یه مشت عکس روی تخت خواب منه

به آهنگی که دوست داری گوش میدم دیگه کم مونده روانی میشم

به دستای کی رفتی عادت کنی آخه با کی میخوای رفاقت کنی

قسم خورده بودی بمونی به پام چجوری میتونی خیانت کنی

شبه من هنوزم پر از خاطرم شبه من چطور از تو باز بگذرم

چطور از پسه تنهایی بر بیام خدایا یه شب خواب راحت میخوام

خدایا یه شب خواب راحت میخوام



نظرات شما عزیزان:

s.e
ساعت17:41---11 فروردين 1394
من فقط و فقط خودم هسـتم :
مملو از عیب ها، کاستی ها و سستی ها
کسی که واقعا دوستم داشته باشد
فراسوی آنها را خواهد دید ، وبا وجود همه
نقص هایم مرا در آغوش خواهد کشید
و از میان آنها دوستم خواهد داشت . . .

پاسخ:دوست دارم فقط و فقط خودتو دوست دارم



s.e
ساعت17:36---11 فروردين 1394
عشق یعنی :اختیار بدی که نابودت کند
اما
اعتماد کنی که این کار را نمی کند . . .
پاسخ:من تا روزه مرگم هیچ وقت بی اعتماد نمیشم ازتو


s.e
ساعت17:16---11 فروردين 1394
نگاهت را به کسی دوز که قلبش برای تو بتپه چشمانت را با نگاه کسی اشنا کن که زندگی را درک کرده باشه سرت را روی شانه های کسی بگذار که از صدای تپشهای قلبت تو را بشناسه آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی ریاترین باشه لبخندت را نثار کسی کن که دل به زمین نداده باشه رویایت رو با چهره ی کسی تصویر کن که زیبایی را احساس کرده باشه چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده باشه اما عاشق کسی باش که تک تک سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند
پاسخ:فدات بشم عنترم خخخخخ


s.e
ساعت17:13---11 فروردين 1394
دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم
پاسخ:ولی من توچشات نگاه میکنم و باتمامه وجودم میگم دوســـــــــت دارم


s.e
ساعت17:01---11 فروردين 1394
بهار رسید

و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام…

مبادا پنجره ات بسته باشد..!@ };-
پاسخ:به هوایه امدنه تو همیشه پنجره باز است


๑۩۞ѕнαняιуαя۞۩๑
ساعت15:55---24 بهمن 1393


$$baran$$
ساعت12:58---19 دی 1393
مطالبت خیلی طولانیه حوصله ندارم بخونم......ولی کلن زیباست

سحربانو
ساعت17:32---10 دی 1393
سلام ♣DaYaN♣
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

♣DaYaN♣ بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:سلام سحر جان من سر زدم تبادل لینک هم کردم عزیزم


Ali
ساعت13:24---7 دی 1393
وبت قشنگه
پاسخ:ممنون از لطفت علی جان


EZEL-DISSLOVE
ساعت14:52---4 دی 1393
تــَــــلخ ِ تــَــــلخ ِ تـــَـــلخ ...

دِلـــــــم را میگــــویــَـم...

کـِــــه بــــا تـــَــمامِ کـــلامَتـــــــ

زنـــــدگی را بـــِــه کـــامَـــش تــــــــَلخ کــــردی ...

تـَــنــــها دلـــخوشی اَم

ایـــــن دَستـــــــ نِوشتــِـــه هایـــَـم بــــود بــَـــرای تـــــو ...

کـِــــه دیــــــگر ســــکوتـــــ را

بــِـــه نـِـوشتــــَـن بـَـــرایِ تــــــو تـَــرجیـــــح داد.

دیــــگـــر سه نــــقـطه هایـَــــم پایــــان یافتـــــــ ...

نقــــطهِ و تــــمــام .






پاسخ:فدات دیسم خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1393ساعت 19:16 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR