♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

عکس های غم انگیز با موضوع تنهایی عاشقانه

هوای دلگیرو بغض نفس گیرو غروب پاییزو عشق غم انگیزو

تنهایی راهو من موندمو آه و بازم که بارونو حال پریشونو

بازم که بارونو خاطره هامونو

چه رویاهایی داشتم چه نقشه ها کشیدم

کجای این راه گم شدم که اشتباه رسیدم

ببین کجا رسیدم

حال و روز من خرابه کاش میشد ندم ادامه این روزای بی تو بودنو

هر طرف که پا میذارم یک نشونی از تو دارم میسوزونه یاد تو منو

چطور منو آسون سپردی به فراموشی بعد من بگو با کی هم آغوشی

بعد من بگو با کی هم آغوشی

حقم نبود منی که برای تو ساده میمردم

قسم راستمو روی اسم تو میخوردم , قسم راستمو

حال و روز من خرابه کاش میشد ندم ادامه این روزای بی تو بودنو

هر طرف که پا میذارم یک نشونی از تو دارم میسوزونه یاد تو منو



نظرات شما عزیزان:

kakero
ساعت10:18---3 بهمن 1393
خسته نباشی مدیر وبلاگ .وبلاگت خوبه سن سیــــــــــــــــــــــز....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1393ساعت 18:30 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR