♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

خودتو بپوشون هوا سرده ها ببین خاطراتت پیله کرده ها

که فقط تورو جلو چشمام میبینم منو نگاه حواست کجا پرته ها

راستی بهتری ببینم شرایطتت خوبه هوای این روزا مطابق شرایطت بوده

ببین منم دیگه واسه تو ندارم دلشوره راستی این رنگ مو چقد بهت میاد توله

نبین این حالمو یه زمانی میخندیدم اگه گیر میدادم از این روزا میترسیدم

که آخر اومد همه چی خراب شد رو سرم به این دیوونه بازیامم هنوز میخندی نه

رگمو زدم یادته گفتی دیوونه نشی یاا گفتم درد داره جاشم میمونه نه زیاد

زدم بفهمی اونروزا چقدر عشقتو داشتم گفتم جای دستامو هیچ وقت به غریبه ندی یاا

الان کجایی پیش کی همش سواله با خودم میگم به یاد کی بیداره

به اونم میگی وقتی میخوابی به من فک کن اونم لمسش میکنه یعنی میذاره

نگو نمیمونم بین ما همه چی سرده دیگه نمیتونم اونروزا برنمیگرده

شاید یادت نمیاد ولی حرفایی که زدی هنوز تو گوشمه که منو دیوونه کرده

نگو نمیمونم بین ما همه چی سرده

دیگه نمیتونم اونروزا برنمیگرده

شاید یادت نمیاد ولی حرفایی که زدی

هنوز تو گوشمه که منو دیوونه کرده

هر کی شنید میگه چه قصه ی دلخراشی گفتی خوب باش نمیخوام تو این بحثا باشیم

خودت کاری کردی همه غمم تو شدی الان بیخیال کنار از ما بهتراشی

پیش دوست و آشنا آبرو نذاشتی بمونه کسی از این رابطه هم چیزی نخواستی چیزی بدونه

گفتم نوکرتم باشه فقط تو غصه نخور دلم دیوونه ی تو بود ولی نخواستی بمونه

دلم گرفته بهم ریخیتیم یه دفعه یادته خواب دیدم مال هم نیستیم یه دفعه

تا صبح اشک میریختیم دیدی تعبیر شد آخر اینقدر گریه کردیم زیر بارون خیس شیم یه دفعه

بگو اونا چی شد کجا رفته حالا همون روزایی رو میگم که هفته هامو

پای پیاده اومدم فقط تورو ببینمت الان کنار اون یکی رو تخت حالا

اینا بده گفتنش خودت میدونی گفتم لااقل پای یه سری حرمتا میمونی

اما نشد آخرش همه حرمتا شکست تو چشاش خیره نشو آخه چجوری میتونی

نگو نمیمونم بین ما همه چی سرده دیگه نمیتونم اونروزا برنمیگرده

شاید یادت نمیاد ولی حرفایی که زدی هنوز تو گوشمه که منو دیوونه کرده

نگو نمیمونم بین ما همه چی سرده

دیگه نمیتونم اونروزا برنمیگرده

شاید یادت نمیاد ولی حرفایی که زدی

هنوز تو گوشمه که منو دیوونه کرده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 دی 1393ساعت 17:38 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR