♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥




 عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند



هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .


دوستت دارم

*
*
*

دوستت داشتم …


زیاد …


کمش کردی …


کمترش کردی …


بی تفاوت شدم …


لااقل دیگر مرا به نفرت نرسان …


*
*
*
تنهـــایــی یعنـــــی ...

درد ِ دلــــ ــهاتــــ ُ شبـــــا بـــا چشمــــای خیـــس

فقــــط بتونــــی بـهـ بالشــــ ِ زیــــر سـرتـــــ بگــــی !



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت10:22---16 دی 1393
اگه به تو نمیگفتم حرفامو اگه نمیگفتم چقد دوست دارم
الان بودی
شاید اگه نمیفمیدی اینو که تو رو زیادی از حد دوست دارم
الان بودی
مثل یه سایه همرات اومدم مطمئن شم که تو ارامشی
نمیدونستم خستت میکنم یه روز
تو رو اگه کمتر میدیدمت اگه نمیذاشتم دل تنگم بشی
اینجا بودیکنارم هنوز
بدون تو شبام پر از غم و سرماست اره بدون تو ته رامه ته دنیاست
بدون تو شبام پر از غم و اهه اگه تنها بری میبینی اخرش اشتباهه
اره این گناهه عمرم
نگرانت میشدم نمیدیدمت حتی چند ساعت
به بودن تو دلم عاشقونه کرده بود عادت
ولی فایده نداشت این همه تلاش تو رسیده بودی با اخرااااااااش
از خدا میخوام روزات بگذره خوشحال و راحت
از ته دلم زندگی و با عشق میخوام واسط
باز خیس چشام ولی نمیخوام دل تو بسوزه دیگه برام
بدون تو شبام پر از غم و سرماست
اره بدون تو ته رامه ته دنیاست لعنت به من


مسعود1850
ساعت23:07---27 آذر 1393
دنیای مجازی

خیلی فكر میكنم به آدمهای كه اینجا میبینم
به كسانی كه در یك دایره كوچک جا میگیرند
حجم ندارند لمس نمیشوند
نه گرمند نه سردند
تمام خشونت ، تمام عشق ، تمام نفرتشان فقط جمله ایست كه نوشته میشود
حتی صدای شان هم نیست
در بهترین حالت فقط چراغی هستند كه روشن و یا خاموش میشوند
رفتنشان مثل آمدنشان بیصداست
مثل بودنیست كه اصلاً نیست
فقط یك چیز مشترک است و مرا با خود میبرد
تنهایشان و نیاز به فهمیدنشان . . .


امید
ساعت21:04---21 آذر 1393
بی تو

در میان جمع نیستم اما

جمعیتی در من است

که به تو فکر میکند...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 19 آذر 1393ساعت 14:22 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR