یهویییییییییییییییییییییییی

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

 

بعضی آدما یهو میان _ یهو زندگیتو قشنگ میکنن

 

یهو میشن همه دل خوشیت

 

یهو میشن دلیل خنده هات

 

یهو میشن دلیل نفس کشیدنت

 

بعد همینجوری

 

یهو میرن 

 

یهو آرزوهاتو خراب میکنن

 

یهو میشن دلیل همه غصه هاتو همه اشکات

 

یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست

 

 

نمیدونم چرا یهو دلم گرفت!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

✘ȺℳĪЯ✘
ساعت5:16---7 ارديبهشت 1393
کوچیک بودم از چیزایه یهویی خوشم میومد برام جالب بود تا این که یهو تنها شدم . . .
پاسخ:کاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم امیر


باران
ساعت11:17---5 ارديبهشت 1393
اینو که خوندم یهو دلم گرفت قرفونت برم
پاسخ:خدا نکنه بارانم خوب دیگه روزگاره


A_man
ساعت5:50---5 ارديبهشت 1393
امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
.
.
.
.
.
.
.
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت
آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو....
دوره دموکراسی گذشته.... می زنم لهـــــــــت میکنم!!!!!!!!


parham
ساعت1:01---4 ارديبهشت 1393
یاد نمیگیرم...اگه یکی رو دوست باشم یهو دنیاشو بهم نمیریزم
پاسخ:فدات داداشم فدایی داری به مولا یدونه ای دوست دارم داداشم


parham
ساعت22:13---3 ارديبهشت 1393
لاییییییییییییییییییک
پاسخ:یاد بگیر یکم خخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393ساعت 17:55 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR