عزیزم دوسـ ـت دارم...

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

واقعا نمی دانم که با چه بیانی زیبایی عشق تو را بسرایم.



تمام غم های من با لبخندی که بر لبهای شیرینت نقش می بندد از بین می رود.



تمام شیرینی زندگی ام با کوچکترین غمی که بر چهره تو می نشیند محو می شود.



عشق من لحظه ای نیست که در یاد تو و غرق در خیالت نباشم.

 

 عاشقانه ترین وبلاگ دنیا

ستانم تشنه دستان تو،شانه هایت تکیه گاه خستگیهایم

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

عزیزم دوسـ ـت دارم...



نظرات شما عزیزان:

✘ȺℳĪЯ✘
ساعت5:20---7 ارديبهشت 1393
کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …
پاسخ:کاش کاش کاش ای کاش


سپيده
ساعت21:04---3 ارديبهشت 1393
كپك توكي هستي؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:من دایان فکر کنم تو هم ناناز هستی اره خخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393ساعت 17:43 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR