عشق

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

عشق یعنی با تو گشتن همکلام



عشق یعنی انتظار یک سلام



عشق یعنی دست های رو به دوست



عشق یعنی مرگ در راهت ، نکوست



عشق یعنی شاخه ای گل در سبد



عشق یعنی دل سپردن تا ابد !

 

تا ابد عاشقتم ...!

تا ابد عاشقتم



نظرات شما عزیزان:

✘ȺℳĪЯ✘
ساعت5:27---7 ارديبهشت 1393
این روزهــــایم به تظاهر می گذرد



تظاهر به بی تفاوتی،



تظاهر به بی خیـــــالی،



به شادی،



به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست



اما . . .



چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"


پاسخ:دلم شکست امیر بدجورشکست 5 سال تنهایی بعد به یکی بگی دوست دارم ولی ....................غرورم له شد من کسی نبودم به پسر بگم دوست دارم گفتم ولی اشتباه کردم لهم کرد امیر له شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393ساعت 17:35 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR