هیسسسسسسسسس

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

♥اولی

هيس دختر ها فرياد نميزنند!

 

هيس دختر ها بلند نميخندند!

 

هيس دختر ها حقى ندارند!

 

دختر ها بايد ارام زندگى كنند!

 

دختر ها بايد درد را تحمل كنند!

 

دختر ها بايد بسوزند و بسازند!

 

دختر ها بايد ظلم و حرف زور را قبول كنند!

 

"فقط به جرم دختر بودنشان"!!

 

دختر ها بايد تحمل كنند و اعتراض نكنند.

 

دختر ها حق اين را ندارند كه عكسشون تو اعلاميه ترهيم خودشون چاپ بشه!

 

هيس دختر ها بايد ارام بميرند!

 

و اين داستان ادامه خواهد داشت...

 

حق حضانت براى تو ..

 

درد زايمان براى من...

 

نام خوانوادگى براى تو...

 

زحمت خانه براى من ..

 

چهار عقد براى تو..

 

حيرت عشق براى من..

 

هزار صيغه براى تو..

 

حكم سنگسار براى من..

 

هوس براى تو..

 

عفاف براى من..

 

اين بود ازادى و برابرى حقوق زن و مرد ........

 

دختر ها حق اعتراض ندارند..

 

هيييييييسسسسس  

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت11:19---5 ارديبهشت 1393
عاللللللللللللی بود واقعا حقوق زن و مرد اینه...................
پاسخ:اینم وطن ماست دیه خخخخخخ


parham
ساعت15:17---3 ارديبهشت 1393
راستی وبلاگ قشنگی هم داری اهنگم قشنگه .. موفق باشی همیشه
پاسخ:میسی پرهام جون فدات امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی داداشه گلم


✘ȺℳĪЯ✘
ساعت20:18---2 ارديبهشت 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 فروردين 1393ساعت 21:55 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR