For The Rest Of My Life

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

I praise Allah for sending me you my love

You’ve found your home it’s here with me,

and I’m here with you

Now let me let you know

You’ve opened my heart

I was always thinking that love was wrong

But everything was changed when you came along, oh

And there’s a couple of words I want to say

For the rest of my life, I’ll be with you

I’ll stay by your side, honest and true

Till the end of my time, I’ll be loving you, loving you

For the rest of my life, through days and nights

I’ll thank Allah for opening my eyes

Now and forever I, I’ll be there for you

I know it deep in my heart

I feel so blessed when I think of you

And I ask Allah to bless all we do

You’re my wife, and my friend and my strength

And I pray we’re together in Jannah

Finally now I’ve found my self, I feel so strong

Yes everything was changed when you came along, oh

And there’s a couple of words I want to say

For the rest of my life, I’ll be with you

I’ll stay by your side, honest and true

Till the end of my time, I’ll be loving you, loving you

For the rest of my life, through days and nights

I’ll thank Allah for opening my eyes

Now and forever I, I’ll be there for you

I know it deep in my heart

And now that you’re here, in front of me

I strongly feel love

And I have no doubt, and I’ll sing it loud

And that I will love you eternally

For the rest of my life, I’ll be with you

I’ll stay by your side, honest and true

Till the end of my time, I’ll be loving you, loving you

For the rest of my life, through days and nights

I’ll thank Allah for opening my eyes

Now and forever I, I’ll be there for you

I know it deep in my heart


ترجمه فارسی:
   

Lyrics:

من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشقم

تو خونه ی خودتو پیدا کردی، اینجا کنار من

و من اینجا با تو هستم

حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

تو قلب من رو باز کردی

من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی، اووووو

و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

برای بقیه ی زندگیم، من میخوام با  تو باشم

من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

تا پایان وقتم (عمرم)، من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

برای بقیه زندگیم، از آغاز تا انتهای روزها و شبها

من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

حالا و برای همیشه من، من میخوام در اینجا برای تو باشم

من اینو با تمام وجودم میدونم

من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

و از خدا میخوام که ما رو ببخشه

تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم (پیدا کردم)

همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی, اوووو

و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

برای بقیه ی زندگیم، من میخوام با  تو باشم

من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

تا آخر عمرم، من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

برای بقیه زندگیم، از آغاز تا انتهای روزها و شبها

من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

حالا و برای همیشه من...من میخوام در اینجا برای تو باشم

من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

و من شکی ندارم

و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

برای بقیه ی زندگیم

من میخوام با  تو باشم

من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

تا پایان وقتم (عمرم)

من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

برای بقیه زندگیم

از اغاز تا انتهای روزها و شبها

من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

حالا و برای همیشه من...من میخوام در اینجا برای تو باشم

من میدونم این در اعماق قلبمه...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 18 آذر 1393ساعت 14:56 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR