خودت را چایه من بگذار

♥♥♪♫سنسیز گون لر♫♪♥♥

normal_2726_27-500x312.jpg

خودت را جای من بگذار ...

 

از مسیری که من گذشتم عبور کن ...

 

با غصه ها ...

 

تردید ها ...

 

ترس ها ...

 

درد ها و خنده هایم زندگی کن ...

 

یادت باشد هر کس سر گذشتی دارد ...

 

هرگاه به جای من زندگی کردی

 

ان گاه میتوانی در موردم قضاوت کنی !!!



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت10:51---4 دی 1393
ببخشید چرا نمیشه متن هاتون رو کپی کنیم؟
من حال نوشتن ندارم از روشون و از طرفی خییلی خوشگله اخه.....
پاسخ:سلام عزیزم اخه کپی پست رو بستم


parham
ساعت4:11---13 مرداد 1393
قابل توجه خودتون
پاسخ:عجب اوکی ....تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 مرداد 1393ساعت 2:55 توسط ♣DaYaN♣|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR